- 05 Feb 2022, 20:27
#1452
Sem želel še malce počakati, da bi lahko pokazal kaj več. Vendar naj bo. 
Nadomestno glavo so mojstri iz delavnice Očić obnovili in je zdaj že doma. Priznam, da sem trepetal, ali bo tokrat vse šlo po načrtih, ali se bom spet opekel. Vendarle pa se mi je očitno nasmehnila sreča (oziroma me ni spet udarila nesreča
) in z glavo je vse v najlepšem redu.
Če se vrnem še malce nazaj.
Preden sem glavo odpeljal na obnovo, sem odstranil pokrov glave, sestavo odmičnih gredi, dva senzorja in grelne svečke. No, pri grelnih svečkah se je zaustavilo. Zanimivo, pri odvijanju primerkov, ki na koncu niso želeli iz glave, mi je uspelo odviti večino navoja svečke. Šele nato je svečka 'zagrabila' in sem jo odlomil. Zlomila se je nad navojem, ki je ob nadaljnem odvijanju ostal na miru, zgornji del pa se je prosto vrtel. Zgornji del se tako dejansko niti ni v celoti odlomil. Več na fotografiji.
Ko sem uspešno polomil tri svečke, postal jezen ter razočaran in si orisal misel, da bo tudi ta glava nekje počena in neuporabna, sem vse skupaj odpeljal na obnovo. Verjetno bi na navoj lahko navaril nove matice in še enkrat poskusil z odstranjevanjem, vendar se mi iskreno ni ljubilo. Hkrati imajo mojstri z danim najverjetneje precej več izkušenj kakor jaz.
Po nekaj dneh sem prejel klic, da je glava končana in pripravljena na prevzem. Cena vsega skupaj je bila 350€.
Domov sem pripeljal tudi okrasni kup aluminija - prvotno glavo. Predvidevam, da so najprej odkrili eno razpoko, ki so jo nato zavarili, da je glava ob preizkusu sploh prenesla nekaj pritiska. Ob nadaljnjem preizkušanju pa so se pojavile še vse druge razpoke.
Tukaj se pogovarjajo o neuničljivosti teh glav, zato se sprašujem, kaj je prejšnji lastnik počel, da je tako uničil glavo. Kolikokrat in kako zelo se je moral pregreti motor...
Je pa medtem domov že prispel 'mystery box'.
Tesnila in ostale malenkosti.
Naslednji teden bo predvidoma urejen tudi blok motorja. Prav tako pa bi morale prispeti tudi ojnice.
Še malce potrpljenja, nato pa bom lahko pričel s sestavljanjem.
Nadomestno glavo so mojstri iz delavnice Očić obnovili in je zdaj že doma. Priznam, da sem trepetal, ali bo tokrat vse šlo po načrtih, ali se bom spet opekel. Vendarle pa se mi je očitno nasmehnila sreča (oziroma me ni spet udarila nesreča
Če se vrnem še malce nazaj.
Preden sem glavo odpeljal na obnovo, sem odstranil pokrov glave, sestavo odmičnih gredi, dva senzorja in grelne svečke. No, pri grelnih svečkah se je zaustavilo. Zanimivo, pri odvijanju primerkov, ki na koncu niso želeli iz glave, mi je uspelo odviti večino navoja svečke. Šele nato je svečka 'zagrabila' in sem jo odlomil. Zlomila se je nad navojem, ki je ob nadaljnem odvijanju ostal na miru, zgornji del pa se je prosto vrtel. Zgornji del se tako dejansko niti ni v celoti odlomil. Več na fotografiji.
Ko sem uspešno polomil tri svečke, postal jezen ter razočaran in si orisal misel, da bo tudi ta glava nekje počena in neuporabna, sem vse skupaj odpeljal na obnovo. Verjetno bi na navoj lahko navaril nove matice in še enkrat poskusil z odstranjevanjem, vendar se mi iskreno ni ljubilo. Hkrati imajo mojstri z danim najverjetneje precej več izkušenj kakor jaz.
Po nekaj dneh sem prejel klic, da je glava končana in pripravljena na prevzem. Cena vsega skupaj je bila 350€.
Domov sem pripeljal tudi okrasni kup aluminija - prvotno glavo. Predvidevam, da so najprej odkrili eno razpoko, ki so jo nato zavarili, da je glava ob preizkusu sploh prenesla nekaj pritiska. Ob nadaljnjem preizkušanju pa so se pojavile še vse druge razpoke.
Tukaj se pogovarjajo o neuničljivosti teh glav, zato se sprašujem, kaj je prejšnji lastnik počel, da je tako uničil glavo. Kolikokrat in kako zelo se je moral pregreti motor...
Je pa medtem domov že prispel 'mystery box'.
Naslednji teden bo predvidoma urejen tudi blok motorja. Prav tako pa bi morale prispeti tudi ojnice.
Še malce potrpljenja, nato pa bom lahko pričel s sestavljanjem.
"Vžigalica, ki je zanetila požar, je morda zgolj vžigalica, ki je zanetila požar in nič drugega" ~ Bernard Beckett