Ko iz vas kar puhtijo besede in vas srbijo prsti, ki hitro skačejo po tipkovnici. Sem spada vse, kar ni neposredno povezano z vozili in potovanji.
Uporabniški avatar
game-on
dni od registracije Prispevki Po meri
#1489


Mnenje?

Meni je vizualno precej všeč. BMW 3L šestak, toge osi, vijačne vzmeti, zapore diferencialov in pa lepa notranjost.
Cena bo verjetno od 60 tisočakov navzgor. Vprašanje je pa tudi, če se bo sploh prodajal v Sloveniji (bo se pa vsekakor v Avstriji in Italiji).
romex
dni od registracije Prispevki
#1492
Izgleda mi kot neka kopija defenderja. Sicer očem prijetno ampak nič pretresljivega. Za ta denar vedno vzamem preverjenega jeep wranglerja.
KRiStJaN11 je všeč
Uporabniški avatar
game-on
dni od registracije Prispevki Po meri
#1493
Tega niti ne skrivajo. Želijo zapolniti vrzel, ki jo pušča Defender na tržišču.
Ali bo šlo za uspešnico, ali za kislico, pa še bomo videli.

Meni je vizualno sicer všeč. Predvsem notranjost mi je precej všečna.
Motor je B57. Torej, zanesljiv in dovolj močen mlinček.
Bi pa rekel, da bo šlo predvsem za butični avtomobil. V Sloveniji ga verjetno ne bodo niti prodajali, vsepovsod drugje pa ga bodo kupovali le za imidž. Ampak, hej, saj je konec koncev bila podobna zgodba tudi z novimi Defenderji.
romex
dni od registracije Prispevki
#1494
No ja M57... :D Jaz bi rajsi izbral kakšen OM606 ali novejši OM642.. :)

Bomo videli kako se bo avtomobil prijel.. ;)
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevki Po meri
#1496
romex napisal/-a: 18 Mar 2022, 07:29 No ja M57... :D Jaz bi rajsi izbral kakšen OM606 ali novejši OM642.. :)

Bomo videli kako se bo avtomobil prijel.. ;)
M57 motor je precej star, v Grenadierja pa so vgradili dokaj nov (2015+) B57 motor, ki je tudi bolj zmogliv od M57.
Kot glavno "slabost" novodobnih BMWjevih motorjev, med katerimi B57 ni izjema, jaz štejem, da ima ketno zadaj in ne več spredaj, kar pomeni izvlek celotnega motorja pri zamenjavi na cca 150.000km.
To pa ni poceni poseg...
jeza, game-on je všeč
Uporabniški avatar
game-on
dni od registracije Prispevki Po meri
#1498
Dr.Patrol napisal/-a: 24 Apr 2022, 18:37Kot glavno "slabost" novodobnih BMWjevih motorjev, med katerimi B57 ni izjema, jaz štejem, da ima ketno zadaj in ne več spredaj, kar pomeni izvlek celotnega motorja pri zamenjavi na cca 150.000km.
To pa ni poceni poseg...
O tem sem bral tudi jaz. Z zadnjo posodobitvijo motorja bi naj zamenjali tudi napenjalce. S slednjim bi naj odpravili težave z verigo in njeno življenjsko dobo podaljšali na življenjsko dobo motorja.
Če napenjalci res odpravijo to težavo in če bo veriga res zdržala celotno življenjsko dobo motorja je vprašljivo. Bomo videli.

In pa, kaj sploh je 'življenjska doba' motorja po sodobnih standardih... :sweat_smile:
Dr.Patrol je všeč
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevki Po meri
#1499
game-on napisal/-a: 02 Maj 2022, 21:04 In pa, kaj sploh je 'življenjska doba' motorja po sodobnih standardih... :sweat_smile:
Po besedah kolega avtomehanika, ki je bil na enem izobraževanju glede ne vem več točno česa... Je življenska doba avtomobila nekje 200.000km, pri optimalnih pogojih, ki pa so vsaj 70 kilometrov vožnje od vžiga do ugašanja... :laughing: :joy: :rofl:

https://ksr-ugc.imgix.net/assets/035/337/114/ca5c[…]

https://imgur.com/QFimHDz.png Zanimivost. Mojem[…]

OM606

Nekoč, ko bom imel čas in voljo, bom se usedel in […]

Suzuki Grand Vitara V6

A mogoče kdo ve, kdo je lastnik Grand vitare stari[…]